ÖvrigaLivet

Kolla! Här är en bild från mitt sovrum. (Rubrik från januarilistan)

image

Ja. Man ser inte mycket av själva sovrummet. Inte av mig heller där jag tagit mig långt in under täcket, eftersom det i vårt sovrum råder en behaglig kyla. Källarsovrum är mörka och svala. Lätt kallt att gå och lägga sig i men underbart att sova i.
Dagens sista helikopter är lydigt svald. Och jag fick nog av att sitta i soffan med mina skavande prickar. Inget mer kul att se på tv heller.
Nu blir det en stunds läsa innan sömnen stänger boken. Det kommer inte att bli många rader … zzzzzzzzz

6 thoughts on “Kolla! Här är en bild från mitt sovrum. (Rubrik från januarilistan)”

  1. Jag läste detta inlägg innan jag läste dina andra två denna dag. Gissa om du förbryllade mig med tal om prickar och helikoptrar! NU har jag det då på klart med bältros och allt! Jobbigt! Blä! Kram och krya på dig! Be Maken sköta om dig!

Kommentera gärna!

