Vill inte, vill inte!

Åååå jag har verkligen ingen lust! Känner inte för det ett endaste dugg ens lite någonstans. Kan bli så med grejer som hänger över en. Och nu hänger det en grej här och dinglar så där hånfullt halvfärdigt. Och jag har inte minsta lust att göra något åt det. Fast jag borde, rentav måste.
Hittar annat trevligt att syssla med. Och den där boken jag läser är ju såååå bra!
Men … det ogjorda hänger kvar och gör sig inte själv. Försöker lura i mig att det ändå inte är så mycket kvar och det sista kommer att gå så himla fort! Och tänk så bra, sen. När det är gjort. Jag har i alla fall ingen lust.
Suck. Ja, ja. Det är väl bara att sätta igång då … suck.

4 thoughts on “Vill inte, vill inte!

  1. lillsickan skriver:

    Pratar du månne om tvätten som ska hängas ? Som är så tråkigt men bör göras . Som ingen annan gör .
    Man hittar alltid på nåt annat och nästan allt e mycket roligare 🙂
    Ha en bra lillödags kväll

    • Yvonne skriver:

      Tydligen en tendens som rör sånt där man inte vill. 🙂 Handlade inte om hushållssysslor för mig den här gången men det kunde det lika gärna ha gjort. Ungefär på samma nivå.

    • Yvonne skriver:

      Ja de blir lätt dryga som fasen de där vardagssysslorna. Speciellt med dina handproblem förstår jag. Men, ja, de måste trots all göras. Liksom en del annat man ålagt sig. 😀

Kommentera gärna!

