Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon. (Från januarilistan)

image

Vilken otroligt svår rubrik! För en fototyp som mig. Jag har typ 1000 bilder i telefonen. Borde så klart rensa. Många av dem är ögonblicksbilder som tagits för att lägga ut på nätet. Men många är grymt seriösa och bilder jag gillar. Så vad välja? Självklart finns det bilder från speciella tillfällen. Som jag också gillar extra mycket. Och så finns det bilder på blommor och saker. Och så bilder som denna. Som jag fixat med i en trevlig app. Typ telefonredigerat. Lagt på filter och effekt och ram. Fått fram nåt snyggt och sparat. Sånt som jag kan sitta och hålla på med när jag måste vänta eller så. Och vad ska man göra med alla snygga bilder? Ja. En av tusen hamnade i alla fall här.

4 thoughts on “Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon. (Från januarilistan)

  1. lillsickan skriver:

    Jätte kul att bilder av fina blommor. Jag har inga gröna fingrar så jag får passa på fota när blommor är nyinköpta eller fåtts som gåva

Kommentera gärna!

