BloggLivet

Ja …

Om inte annat kan jag lugnt påstå att jag gick igång på utseendet och har ägnat dagen åt att förstå mig på alla klurigheter som fanns i inställningarna till detta tema (utseendet på bloggen) Och jag känner mig lite imponerad av mig själv. Från att ha fattat ingenting i morse när jag började krångla med det här, har jag nu hyfsad koll på läget alldeles av pur envishet. Jag ger mig inte innan jag fattar och får till det som jag tänkt.
Utseende i all ära. Det ska fyllas upp av ett innehåll också. Klurar vidare på det!

2014-10-31 15.02.29

2 thoughts on “Ja …”

  1. Ja, ibland slår den där bloggtorkan till eller så är det bara så att lusten inte finns, orden inte räcker till eller så tar livet helt enkelt över. Hoppas du kommer tillbaka.Har saknat dina trevliga inlägg. Kanske det vore passligt med en till kort novell som förra året. Den blev ju riktigt spännande…! 😉

Kommentera gärna!

