Fredagstrams

F – redagslunch på stan med god vän. Kan det bli bättre?
R – oddat runt i den där bilen så håret blåst till ett trolltrassel.
E – vinnerligt trött på påträngande och tjatiga telefonförsäljare. Sluta ring mig!
D – agens fynd hittade jag på medlemsrean på favvobutiken.
A – tt man får skoskav utan strumpor i conversen hade jag helt glömt.
G – år det att få sig ett glas vin på stan en fredagseftermiddag? Varför öppnar alla så sent?
I – nget trädgårdsarbete alls idag fast jag hade tänkt gräva ner en pion.
M – ycket folk på alla solgassade uteserveringar. Vi satt i det skuggiga hörnet.
A – lla de här lediga dagarna skapar ett behov av fler lediga dagar.
J – app, instoppad i chokladkakan. Vilken strålande idé!

67/100

5 thoughts on “Fredagstrams

  1. Lillemor skriver:

    Yvonne, anmäl er till Nix telefon… och även på mobiltelefonen. Slipper ganska mycket sånt skit jag.

Kommentera gärna!

