#Blogg100, FilmLivet

Favoritfilm

Det går inte att komma ifrån. Harry Potter är banne mig så himla bra att vi med jämna mellanrum ser om hela serien. Från början till slut. (Ja, jag läser om dem också, hela bokserien från början till slut ibland.)
Nu har vi gjort sett serien igen. Nästan. Bara en film kvar. Solen kan hållas med sommartemperatur där ute. Vi drog ner alla gardiner när kvällsmaten var klar och startade del ett av den sista filmen. De här två sista delarna som utgör slutet är absolut de bästa i hela serien. Och måste ses som en. Inte med nån dags mellanrum utan i följd. Kort paus bara. Sen startar vi strax del två. Filmkväll när det är som bäst.

68/100

7 thoughts on “Favoritfilm”

  1. De är bra. Mycket bra.
    Här är det dags att påbörja ett Sagan om Ringen maraton än en gång. Älskar dem. Också.
    Vi har precis sett om Prison Break.. fantastiskt bra serie. En av de bästa någonsin..

    1. Sagan om ringen o Hobbit blir jättebra maraton… annars är jag lite kär i Roffe Lassgård just nu… såg Ove filmen igen igår o jag älskar karln

  2. Kommer att titta dom nästa veckan när det regnar.. Nu har jag suttit i solen flera dag.. Skönt när det värker lite mindre i sol o värme 🌞

  3. Jag ser också de filmerna regelbundet. Och som Annukka här ovan ser jag även Sagan om Ringentrilogin regelbundet. I förlängd version, förstås. 😀

Kommentera gärna!

