Välkommen Augusti

Eftersom det är 31 juli idag kan jag räkna till dag etthundrafemtiotre av dagligt bloggande! Tror inte att jag nångång tidigare skrivit ett inlägg om dagen så många dagar i följd.
När jag nådde dag etthundra i början av juni (på grund av den där utmaningen) tuffade det bara på i vana hjulspår och ännu har jag inte sett nån anledning till att förändra det. Alltså har jag bloggat dagligen i mars, i april, i juni och nu snart även i juli.
I morgon är augusti här. Ett steg närmare hösten! Men det finns ett och annat som ska hinnas med innan det. Samtidigt så undrar jag lite över vart juli tog vägen. Gick så fort att jag knappt hann med. Inget att göra åt. Bara att välkomna augusti. Återstår att se om även den innehåller ett blogginlägg om dagen.

Kommentera gärna!

