SemesterLivet

Typ slut

Det återstår tre dagar av årets semester och på måndag är det jobbdags igen.
Ja. Så är det oåterkalleligen. Semestern har varit lång och bra. Innehållit en hel del. Som jag behåller i sinnet.
Hösten tycks redan kommen och jag får börja fundera över att avsluta sommarlivet innan allt ens blommat klart. Och åter hitta in i det som kallas vardagslunk. Somliga säger att det är skönt. Att det äntligen blir vardag igen. Jag vet inte det jag. Är rätt förtjust i Ovardagen.
Den är bekväm och trivsam. Låter mig ta dan som den kommer.
Vardag. Ja, ja. Det får väl bli så då.

2 thoughts on “Typ slut”

Kommentera gärna!

